Thursday, February 8, 2007

İlk Post

hehheu kuzen blogunuzu tekrar kullanılabilir hale getirdiğim için kendimde ilk post yazma haddi gördüm bi an:=)
Şimdi ilk post genelde temenni felan olurya bende şaşmiim bu ekolden:=)

İnsan paylaştıkça, büyür. Duyguları, fikirleri, hayalleri, bilgiyi paylaşarak özneleşir.
Evreni düşündüğümüzde insan bir hiçtir. İnsanın içinde ki evreni biraz görebildiğimizde neden o kadar değerli olduğumuzu fark ederiz... Ben sizin içinizde ki evreni çok seviyorum. ve sizi bir akrabadan çok bir dost gibi hissediyorum. Benim sizde bulduğum güzelliklerin bir kısmını buradan paylaşmanızı diliyorum...

Bide kuzen kim post yazarsa altına imza atsın:=) Siz elbette bir aile ve birsiniz. ancak ben tuşlara kimin dokunduğunu biliim:=) bakalım içinizde ki en yazar kim:=)..

Hep mutlu ve bir olmanız dileği ile bu blog u vatana , millete , bizlere açıyoruuuum:=)

GunO

2 comments:

GunSerBur said...
This comment has been removed by the author.
GunSerBur said...

kuzen bizim için yaptığınbblogg için çok teşekkürler.süperrr olmuş serap ablanda çook beğendi diyorki onun blogunun reklamını yapıyorum ücret talep ediyorum her kullanıcı başına ne dersin ???